به گزارش سلام خبرنگار، نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، در تاریخ ۱۲ آذر سال جاری در مرکز همایشهای سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهرهوری نیروی انسانی) برگزار خواهد شد. این رویداد مهم که توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار میشود، به ترویج فرهنگ انتشارات، ارتقای کیفیت آثار و معرفی نخبگان در این حوزه میپردازد.
نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی در ۱۱ بخش مختلف و ۳۷ زیرشاخه برگزار میشود. این بخشها شامل: برنامه انتشاراتی، ادبیات (مستندسازی و داستانسرایی)، انتشارات اصلی (کتاب، نشریه داخلی، ویژهنامه، بروشور و کاتالوگ)، هنرهای تجسمی و بصری (پوستر، اینفوگرافیک، عکس، کاریکاتور)، رسانههای دیداری و شنیداری (مستند، تیزر، کلیپ، انیمیشن، موشنگرافیک)، رسانههای دیجیتالی (وبسایت، شبکههای اجتماعی، مولتیمدیا)، تبلیغات مکتوب (در مطبوعات و رپرتاژآگهی در دو حوزه مکتوب و دیجیتال) و همچنین بخشهای ویژهای برای حمایت از آثار خلاقانه، آثار تولید شده توسط ابزارهای هوش مصنوعی مولد و کسب رتبههای برتر در شش بخش اصلی جشنواره در نظر گرفته شده است.
این جشنواره فرصت مناسبی برای گردهمآیی فعالان و متخصصان حوزه روابط عمومی است تا با استفاده از تجربیات و دانشهای روز، گامی مؤثر در جهت ارتقای کیفیت انتشارات روابطعمومی بردارند.
انتشارات، بهعنوان قلب تپنده روابطعمومی، نقش محوری در انتقال پیام، شکلدهی هویت سازمانها، تعامل با مخاطبان و ایجاد اعتماد متقابل ایفا میکند. در دنیای امروز که ارتباطات و رقابتهای شدید در فضای اجتماعی و اقتصادی برقرار است، ارتقای کیفیت و تنوع محصولات انتشاراتی به یکی از ضروریات اجتنابناپذیر برای سازمانها تبدیل شده است.
انتهای پیام